Werken bij Alert


Intercedent(e) Hospitality - Maastricht

Onder het genot van een kopje koffie begint de ochtendbespreking in Maastricht. Wat heeft zich gisteren allemaal afgespeeld op de vestiging? Welke acties dienen te worden opgepakt en opgevolgd? Hoe zorgen we ervoor dat onze strategie leidt tot een succesvolle werkweek? Samen met je collega’s bepaal je ’s ochtends hoe de dag er globaal uit gaat zien. Globaal ja, want de wereld van een intercedent is ontzettend dynamisch en elke dag is weer een verrassing! 

Als Intercedent(e) Hospitality ga jij de Horeca markt in Limburg veroveren! Je spreekt de taal van onze klanten, weet hoe je nieuwe kandidaten moet werven en op lange termijn aan je te binden, stelt met gemak een goede planning op en houdt onze database up-to-date. 

Wie ben jij?
Als echte deskundige op het gebied van Hospitality, weet jij bij de volgende borrel welke wijn wij gaan schenken, je hebt zichtbare affiniteit en/ of ervaring binnen de Hospitality en voelt je dan ook thuis in deze wereld. Doelgericht, proactief, commercieel ingesteld en met een focus op resultaat. Je bent een kameleon die zowel zelfstandig als in teamwork weet te schitteren! Je Engels is (bijna)
net zo goed als je Nederlands en beide weet je professioneel in te zetten. Bij voorkeur heb je een inzetbaar netwerk en/ of weet je hoe je deze op kunt bouwen.

Een aantal praktische zaken die vereist zijn:
- Fulltime beschikbaarheid;
- Een afgeronde HBO opleiding (of relevante werkervaring);
- Je beschikt over een rijbewijs B.


Wat heeft Alert te bieden?
- Een afdeling die jij mag helpen opbouwen;
- Een gemotiveerd team van collega’s om samen een topresultaat te bereiken;
- Een marktconform salaris;
- Pensioenregeling;
- Trainingen die noodzakelijk zijn om je functie naar hoger niveau te kunnen tillen.

Durf jij het aan om in een team van gezellige collega’s onze Hospitality tak op de kaart te zetten? Stuur jouw CV en motivatiebrief naar Carla Habets–van Alst (C.Habets-vanAlst@alerthr.com).


Intercedent(e) - Sittard

Ben jij klaar om een prominente plek binnen de uitzendbranche te veroveren? Als intercedent bij Alert ga jij ons portfolio uitbreiden. Met jouw sales skills ga je de markt verkennen en nieuwe vacatures en kandidaten aan ons te binden. Je bent een echte netwerker, die ons gaat promoten tijdens evenementen en het voortouw neemt bij marketing activiteiten. Je brengt bedrijven in kaart die jij gaat benaderen voor een samenwerking. Je houdt contact met huidige en nieuwe klanten om een goede relatie op te bouwen én te behouden. Naast jouw commerciële instelling, voer je jouw administratieve werkzaamheden secuur uit.
 
Wie ben jij?
Een zelfverzekerde intercedent die resultaat gericht te werk gaat en snel tot de kern komt! Je bent bekent in het vak, hebt de ambitie om de markt de bewerken, weet prioriteiten te stellen en gaat graag op pad om nieuwe contacten te leggen. Zowel zelfstandig als in teamverband behaal jij de gestelde doelstellingen. Je Nederlandse en Engelse taalvaardigheid is goed in zowel spraak als geschrift. Je bent proactief, communicatief sterk en bezit over een gezonde dosis humor!  

Praktische vereisten:
- Fulltime beschikbaarheid;
- Een afgeronde HBO/WO opleiding;
- Bij voorkeur 2 jaar ervaring in de uitzendbranche;
- Een rijbewijs B;
- SEU diploma intercedent in bezit of je bent bereid deze te behalen.

What’s in it for you?
Wij willen groeien. Dat is goed nieuws voor jou! Zijn jouw ambities net zo groot als die van Alert? Dan liggen er mooie kansen! Een grote verantwoordelijkheid om jouw werk succesvol uit te voeren, gaat gepaard met de vrijheid om jezelf te ontwikkelen en samen met je team de doelstellingen te behalen. Je stelt duidelijke targets, denkt proactief mee over de bedrijfsstrategie en gaat je management skills bij ons uitdiepen.

Wat heeft Alert te bieden?
Naast een passend startsalaris kun je rekenen op:
- Een afdeling die jij gaat helpen opbouwen;
- Een gemotiveerd team van collega’s om samen een topresultaat te bereiken;
- Reiskostenvergoeding;
- Bij een fulltime dienstverband krijg je per jaar 25 verlofdagen en 6,5 ATV dagen;
- Pensioenregeling;
- Trainingen die noodzakelijk zijn om je functie uit te oefenen.

Succes bereiken we samen! Zie jij kansen in de markt en ga jij deze samen met ons benutten? Stuur jouw CV en motivatiebrief naar Carla Habets–van Alst (C.Habets-vanAlst@alerthr.com).