Werken bij Alert

 

Intercedent Hospitality 

 

Ben jij op zoek naar een baan waarin jij je commerciële talent de vrije loop kunt laten, jij proactief de markt kunt verkennen en jezelf kunt ontwikkelen in een jonge dynamische omgeving? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Als intercedent van Alert Hospitality kun jij verandering teweeg brengen. Niet alleen in jouw eigen carrière, maar ook in de carrière van een ander. Juist in de huidige arbeidsmarkt maak jij het verschil voor je opdrachtgevers en kandidaten. Jij kunt impact maken!

Alert Hospitality is onderdeel van Alert HR Solutions met vestigingen in Maastricht, Sittard, Heerlen en Dubai. Alert HR Solutions bestaat dit jaar 25 jaar en is gespecialiseerd in uitzenden, weving & selectie, re-integratie en international recruitment. De kernwaarden van Alert zijn passie, lef en vertrouwen. Herken jij jezelf hierin? Lees dan gauw verder!

Hoe ziet jouw werkdag als intercedent Hospitality eruit?

Jouw werkzaamheden als Intercedent Hospitality bestaan uit het matchen van vraag en aanbod. Dit doe je onder andere door het vinden van de geschikte kandidaat voor de vacature van jouw opdrachtgever. Maar je gaat ook de markt verkennen. Je gaat op zoek naar nieuwe, leuke opdrachten voor onze poule van kandidaten. Je bent altijd op de hoogte van de ontwikkelingen in de markt en speelt daar op in! Voor jouw opdrachtgevers ben je een echte businesspartner. Je zorgt dat je op de hoogte bent van hun uitdagingen en haakt daar op in. Je staat hen altijd met raad en daad bij.

Daarnaast zit regelen en organiseren in jouw bloed en ben je in staat om meerdere balletjes tegelijk in de lucht te houden. Jij verzorgt samen met jouw collega’s onder andere hospitality-trainingen, borrels en netwerkbijeenkomsten en ben je tijdens grote evenementen het gezicht van Alert Hospitality.

Naar wie zijn wij op zoek?

  • Je beschikt over HBO werk- en denkniveau; liefst richting Hoge Hotelschool, Facility     Management of Commerciële Economie
  • Je bent commercieel vaardig en oplossingsgericht;
  • Je beschikt over uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Je hebt absoluut geen 9 tot 5 mentaliteit, je bent daadkrachtig en proactief;
  • Je hebt affiniteit met hospitality;
  • Je bent fulltime beschikbaar;

Wat hebben wij jou te bieden?

  • Een fulltime baan met een marktconform salaris;
  • Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen om jezelf te ontwikkelen;
  • Een jonge, dynamische werkomgeving
  • Diverse doorgroeimogelijkheden
  • Leuke borrels en evenementen
  • Leuke collega’s!

Enthousiast geworden over deze vacature? Solliciteer dan direct! Je kunt je Cv met motivatiebrief mailen naar: hospitality@alerthrsolutions.nl. Voor vragen kun je contact opnemen met Monique Mennis, Commercieel Manager Alert HR Solutions, via 043-3652120.


 

Re-integratie consulent

Ben jij iemand die mensen graag in beweging krijgt en proactief contacten onderhoud? Beschik je daarnaast over inlevingsvermogen, ben je loyaal en betrouwbaar? Dan hebben wij een interessante functie voor je. Voor onze re-integratie afdeling zijn wij namelijk op zoek naar een ervaren re-integratie consulent die eveneens gecertificeerd job coach is.

Als re-integratie consulent(e) werk je als zelfstandige professional, neem je verantwoordelijkheid binnen eigen werk en richting het team, lever je kwalitatieve diensten, houd je zelf controle over een eigen caseload en onderhoud je proactief contact met diverse partijen.

Hoe ziet jouw werkdag als re-integratie consulent eruit?

In deze functie heb je een zeer gevarieerd takenpakket. Onder jouw werkzaamheden vallen het opstellen van een plan van aanpak per cliënt op basis van een intakegesprek. Samen met de cliënt stel je zijn of haar capaciteiten, interesses en mogelijkheden vast middels de inzet van opdrachten, testen en assessments. Door het traject heen bied je structureel begeleiding, coaching en advies. Je vervult een rol van trainer door middel van sollicitatietrainingen en job coaching.

Daarnaast leg en onderhoud je contact met opdrachtgevers, informeer je zowel werkgevers als cliënten over de bijkomende wet- en regelgeving en zorg je voor een correcte afhandeling van opgebouwde dossiers.

Functie-eisen:

- Je beschikt over HBO werk- en denkniveau;
- Je bent bekend met de wet- en regelgeving op het gebied van de Wet Verbetering Poortwachter en sociale zekerheid;
- Je bent commercieel ingesteld;
- De beschikking over de certificering van jobcoach is een vereiste;
- Je beschikt over enkele jaren werkervaring in een soortgelijke functie;
- Je bent 24 tot 40 uur per week beschikbaar;
- Je bent goed in organiseren en het nauwkeurig vastleggen van werkzaamheden;
- Je hebt kennis van MS Office;
- Je beschikt over uitstekende mondeling en schriftelijke beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
- Je hebt inlevingsvermogen, bent loyaal en betrouwbaar.

Wat hebben wij jou te bieden?

Wanneer je start als re-integratie consulent bij Alert HR Solutions kom je terecht in een leuk team met een informele werksfeer. Je verdient een marktconform salaris met goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Ben je enthousiast geworden over deze functie en voldoe je aan onze functie-eisen? Aarzel dan niet langer en solliciteer direct! Voor vragen kun je contact opnemen met Hanneke Habets, unitmanager re-integratie, via 06-38159294.