Werken bij Alert


Als collega van Alert kun jij verandering teweeg brengen, in jouw eigen carrière, maar ook in de carrière van een ander. Juist in de huidige arbeidsmarkt maak jij het verschil voor je opdrachtgevers en collega's. Jij kunt impact maken!

Solliciteer met je CV en motivatiebrief op een vacature door een e-mail te sturen naar Carla Habets. Voor vragen kun je contact met Carla opnemen via 06-55378451.
 

 


Marketing Medewerker gezocht (32-40 uur)


Ben jij een gedreven marketeer, die graag marktonderzoeken uitvoert en deze weet te vertalen naar een operationeel plan, maar ook de naamsbekendheid van Alert HR Solutions wil vergroten. En wil jij werken in een omgeving die continue in beweging is, om vervolgens met z’n allen succes te vieren? Dan is Alert op zoek naar jou!

Functieomschrijving

Als marketing medewerker ben je verantwoordelijk voor het gehele marketingproces. Je voert gedegen marktonderzoek uit en vertaalt de marktdoelstellingen naar concrete marketing- en communicatieplannen. Je ontwikkelt en bewaakt al onze uitingen via diverse communicatiekanalen.

Profiel

  • Je loopt over van creativiteit;
  • Minimaal een afgeronde HBO opleiding en hebt relevante commerciële ervaring;
  • Kennis van de branche en hebt affiniteit met de markt waarin Alert opereert;
  • Uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels in (woord en geschrift);
  • Uitgebreide kennis van social media;
  • Vaardig met grafische programma’s.

Waarom kiezen voor Alert?

Alert HR Solutions is een specialist op het gebied van personele vraagstukken. Onze afdeling re-integratie begeleidt mensen die door ziekte niet meer deelnemen aan het arbeidsproces, terug naar een baan. De afdeling uitzenden bemiddeld tussen mensen die werk zoeken en bedrijven met een vacature en gaat samen met kandidaten en opdrachtgevers op zoek naar de ideale match. Onze afdeling International recruitment headhunt naar geschikte kandidaten wereldwijd voor onze internationale relaties in het Midden Oosten en Afrika. Dit alles doen wij met PASSIE en LEF!
 

Wat heeft Alert te bieden?

  • Een bedrijf dat nog volop in ontwikkeling is;
  • Leuke uitdagende projecten;
  • Salarisindicatie € 2.300 - € 3.000, afhankelijk van je ervaring;
  • Leuke collega’s;
  • Een informele werksfeer;
  • Jaarcontract met uitzicht op een vaste baan.

Onze organisatie zoekt naar talent dat met ons mee kan groeien. Binnen ons bedrijf moet je jezelf blijven ontwikkelen en is er ruimte voor initiatieven. Fulltime werken heeft de voorkeur, maar parttime werken is mogelijk (minimaal 32 uur).

Wij zijn Alert! Wie ben jij?

Voor vragen kun je contact opnemen met Carla Habets, operationeel manager via c.habets-vanalst@alerthr.com of 06-55378451. Een assessment kan deel uitmaken van de procedure.

De eerste gespreksrondes vinden plaats op 17 september ’19. Sollicitaties voorzien van een motivatiebrief en curriculum vitae kunnen vóór zondag 15 september ’19 worden verstuurd naar c.habets-vanalst@alerthr.com

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.


Vacature Mobiliteitscoach (32-40 uur)


Ben jij of ken jij onze nieuwe collega? 

Wij zoeken een zelfstandige Mobiliteitscoach ter versterking van ons re-integratie team.

Functieomschrijving

Als mobiliteitscoach begeleid, coach en inspireer je cliënten, die door ziekte niet meer deelnemen aan het arbeidsproces, terug naar een baan. Het is van belang dat je kennis hebt van de WVP en de huidige ontwikkelingen op de arbeidsmarkt.

Je onderhoudt een intensief contact met je klanten en met je netwerk. Je zorgt dat je cliënt in beweging komt en vanuit eigen kracht een nieuw perspectief vindt.

Profiel

  • Je kunt als mobiliteitscoach goed een inschatting maken van de mogelijkheden van jouw cliënt. Je kijkt naar kansen ipv naar beperkingen.
  • Je bent in het bezit van een relevant netwerk.
  • Afgeronde hbo-opleiding en aantoonbaar hbo-werk- en denkniveau;
  • Relevante werkervaring/affiniteit in het coachen, trainen en begeleiden.
  • Je hebt minimaal 2 jaar ervaring bij voorkeur in het commerciële werkveld;
  • Eigenschappen als ondernemend, markt- en resultaatgericht zijn je op het lijf geschreven;
  • Als gecertificeerd Jobcoach heb je een pré;
  • Je hebt een rijbewijs en eigen vervoer.

Wat heeft Alert te bieden?

  • Een team van professionals als collega’s;
  • Zelfstandigheid en de vrijheid om je eigen agenda te bepalen;
  • Laptop, telefoon, en bedrijfsauto behoren tot de mogelijkheden;
  • Salarisindicatie € 2600,- / € 3500,- afhankelijk van je ervaring.

Onze organisatie zoekt naar talent dat met ons mee kan groeien. Binnen ons bedrijf moet je jezelf blijven ontwikkelen en is er ruimte voor initiatieven. Fulltime werken heeft de voorkeur, maar parttime werken is mogelijk (minimaal 32 uur).

Wij zijn Alert! Wie ben jij?

Voor vragen kun je contact opnemen met Carla Habets, operationeel manager via c.habets-vanalst@alerthr.com of 06-55378451. Een assessment kan deel uitmaken van de procedure.

De eerste gespreksrondes vinden plaats op 25 september. Sollicitaties voorzien van een motivatiebrief en curriculum vitae kunnen vóór 23 september worden verstuurd naar
c.habets-vanalst@alerthr.com

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.