Werken bij Alert

 

Stagiair intercedent Hospitality 

 

Stagiair intercedent Alert Hospitality (per februari 2021)

Ben je op zoek naar een uitdagende, dynamische stage waarbij je veel in contact staat met jonge mensen? Heb je daarnaast affiniteit met de horeca en de daarbij horende gezelligheid, draai je je hand niet om voor hard werken en hou jij je hoofd koel in hectische situaties?

Dan ben jij de persoon waar we naar op zoek zijn! Alert Hospitality, de horecabranche binnen Alert HR Solutions, is namelijk op zoek naar een stagiaire uitzenden per februari 2021!

Hoe ziet jouw werkdag als stagiair intercedent bij Alert Hospitality eruit?

Om 8:30 start jouw werkdag met een ochtendbespreking. Tijdens deze ochtendbespreking worden de doelstellingen van de dag besproken en wordt er eveneens een taakverdeling voor die dag gemaakt. Vervolgens ga je aan de slag met het matchen van vraag en aanbod door middel van werving van nieuwe kandidaten of de koppeling van kandidaten uit onze pool aan (nieuwe) relaties. Hierbij hou je rekening met zowel de voorkeuren van de relatie als van de kandidaat. Je plant persoonlijke intakes met kandidaten in en voert na verloop van tijd ook zelfstandig de intakegesprekken. Daarnaast onderhoud je contact met de kandidaten in onze pools en werk je mee aan de planning van de horecapool.

Functie-eisen

 -  Je volgt een HBO-opleiding (minimaal tweedejaars) bij voorkeur aan de Hoge Hotelschool of in de richting Facility Management;

- Je bent 4 tot 5 dagen per week beschikbaar (fulltime heeft de voorkeur);

- Je hebt geen 9 tot 5 mentaliteit en bent flexibel ingesteld;

- Je bent daadkrachtig en proactief;

- Je hebt affiniteit met de horecabranche en de bijbehorende gastvrijheid;

Wat hebben wij jou te bieden?

Wanneer je start bij Alert Hospitality zal geen dag hetzelfde zijn! Wij bieden jou een uitdagende, leerzame stage met leuke collega’s en veel ontwikkelmogelijkheden. Je ontvangt tevens een stagevergoeding van maximaal €350 (afhankelijk van je beschikbaarheid).

 

Re-integratie consulent(e)

 

Ben jij iemand die mensen graag in beweging wil zetten en proactief contacten onderhoud? Beschik je daarnaast over inlevingsvermogen, ben je loyaal en betrouwbaar? Dan hebben wij een interessante functie voor je. Voor onze re-integratie afdeling zijn wij namelijk op zoek naar een ervaren re-integratie consulent die eveneens gecertificeerd jobcoach is. 


Als re-integratie consulent werk je als zelfstandige professional, neem je verantwoordelijkheid binnen eigen werk en richting het team, lever je kwalitatieve diensten, houd je zelf controle over een eigen caseload en onderhoud je proactief contact met diverse partijen. 


Hoe ziet jouw werkdag als re-integratie consulent eruit?

In deze functie heb je een zeer gevarieerd takenpakket. Onder jouw werkzaamheden vallen het opstellen van een plan van aanpak per cliënt op basis van een intakegesprek. Samen met de cliënt stel je zijn of haar capaciteiten, interesses en mogelijkheden vast middels de inzet van opdrachten, testen en assessments. Door het traject heen bied je structureel begeleiding, coaching en advies. Je vervult een rol van trainer door middel van sollicitatietrainingen en job coaching.

Daarnaast leg en onderhoud je contact met opdrachtgevers, informeer je zowel werkgevers als cliënten over de bijkomende wet- en regelgeving en zorg je voor een correcte afhandeling van opgebouwde dossiers.

Functie-eisen:

- Je beschikt over HBO werk- en denkniveau;
- Je bent bekend met de wet- en regelgeving op het gebied van de Wet Verbetering Poortwachter en sociale zekerheid;
- Je bent commercieel ingesteld;
- Je beschikt over enkele jaren werkervaring in een soortgelijke functie.
- Je bent goed in organiseren en het nauwkeurig vastleggen van werkzaamheden; 
- Je hebt kennis van MS Office;

-  Je bent 24 tot 40 uur per week beschikbaar; 
- Je beschikt over uitstekende mondeling en schriftelijke beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
- Je hebt inlevingsvermogen, bent loyaal en betrouwbaar.


Wat hebben wij jou te bieden?

Wanneer je start als re-integratie consulent bij Alert HR Solutions kom je terecht in een leuk team met een informele werksfeer. Je verdient een marktconform salaris met goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Ben je enthousiast geworden over deze functie en voldoe je aan onze functie-eisen? Aarzel dan niet langer en solliciteer direct door je CV met motivatiebrief te mailen naar Hanneke Habets, unitmanager re-integratie, via h.habets@alerthr.com. Voor vragen kun je eveneens contact opnemen met Hanneke.


Interne adviseur

 

Alert HR Solutions is op zoek naar een interne adviseur met een sterke persoonlijkheid en een proactief karakter. Als interne adviseur heb je een afwisselende baan met veel verantwoordelijkheden. Je adviseert het management en medewerkers op het gebied van wet- en regelgeving en naleving van de CAO, coördinatie en onderhoud van diverse kwaliteitssystemen en de uitvoering van zowel interne als externe audits. De ideale kandidaat kan zowel intern als extern het overzicht behouden, is in staat de interne werkprocessen aan te scherpen op kwaliteit en de nieuwe wet- en regelgeving die van invloed zijn op onze dienstverlening of die van onze klanten om te zetten in concrete actieplannen. Wij zijn op zoek naar iemand die communicatief sterk is, ervaring heeft met adviseren, kwaliteitsgericht werkt, nauwkeurig is en met een commercieel perspectief. 

Functie-eisen:

- Je beschikt over een afgeronde HBO/WO-opleiding in de richting Management, Economie, Rechten of soortgelijk;
- Ervaring in de uitzendbranche is een pré;
- Je bent nauwkeurig en proactief;
- Je beschikt over aantoonbare adviesvaardigheden; 
- Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, een praktische instelling en bent een echte teamspeler;
- Je bent sterk in het coördineren van zeer uiteenlopende taken en weet daarin de juiste prioriteiten te stellen;
- Je beschikt over zowel een goede mondelinge als schriftelijke beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
- Je hebt kennis van Microsoft Office pakketten; 
- Je bent 32 tot 40 uur per week beschikbaar (bij voorkeur maandag en vrijdag aanwezig).

Onze organisatie zoekt naar talent dat met ons mee kan groeien. Binnen ons bedrijf moet je jezelf blijven ontwikkelen en is er ruimte voor initiatieven.
Fulltime werken heeft de voorkeur, maar parttime werken is mogelijk (minimaal 32 uur)

Voor vragen kunt u contact opnemen met Ruud Schepers, via r.schepers@alerthr.com. Een assessment kan deel uitmaken van de procedure. 

Sollicitaties voorzien van een motivatiebrief en curriculum vitae kunnen eveneens verstuurd worden naar r.schepers@alerthr.com

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.