Werken bij Alert


Intercedent(e)

Een succesvolle toekomst voor jou en Alert. Daar gaan we samen voor! Binnen onze groeiende organisatie neem jij een prominente plek in en kunnen wij net zoveel van jou leren als jij van ons. Je gaat kandidaten werven voor onze opdrachtgevers en opdrachtgevers werven voor onze kandidaten. Jij gaat de markt samen met het team veroveren! Hoe? Je stelt duidelijke targets, denkt proactief mee over de bedrijfsstrategie en gaat je management skills bij ons uitdiepen.

Als Intercedent(e) begint jouw dag op één van onze vestigingen. Tijdens de ochtendbespreking stel je jouw doelstellingen voor die dag op. Daarin bepaal je jouw strategie voor het werven van kandidaten, het bijwerken van onze database en het opstellen van een goede planning. Jij weet als geen ander hoe je jouw dag efficiënt in kunt delen en daarnaast ben je voorbereid op de “spoedklussen”. Tijdens hectische en dynamische dagen blijf je stressbestendig!

Wie ben jij?
Een harde werker met een duidelijke visie! Je bent een strateeg en weet hoe je jouw netwerk kan inzetten en/ of een nieuw netwerk kan opbouwen. Je kunt zowel zelfstandig als in teamverband werken en streeft erna om het team aan te sturen. Je Nederlandse

en Engelse taalvaardigheid is goed in zowel spraak als geschrift. Je bent proactief, commercieel ingesteld en bezit over een gezonde dosis humor!  

Praktische vereisten:
- Fulltime beschikbaarheid;
- Een afgeronde HBO opleiding (of relevante werkervaring);
- Een rijbewijs B;
- SEU diploma intercedent in bezit of je bent bereid deze te behalen.

Wat heeft Alert te bieden?
- Een afdeling die jij mag helpen opbouwen;
- Een gemotiveerd team van collega’s om samen een topresultaat te bereiken;
- Een marktconform salaris;
- Pensioenregeling;
- Trainingen die noodzakelijk zijn om je functie uit te oefenen;
- Begeleiding en/ of trainingen om management skills uit te diepen.

Ben jij klaar voor deze nieuwe uitdaging? Stuur jouw CV en motivatiebrief naar Ruud Schepers (r.schepers@alerthr.com).


Intercedent(e) Hospitality

Onder het genot van een kopje koffie begint de ochtendbespreking in Maastricht. Wat heeft zich gisteren allemaal afgespeeld op de vestiging? Welke acties dienen te worden opgepakt en opgevolgd? Hoe zorgen we ervoor dat onze strategie leidt tot een succesvolle werkweek? Samen met je collega’s bepaal je ’s ochtends hoe de dag er globaal uit gaat zien. Globaal ja, want de wereld van een intercedent is ontzettend dynamisch en elke dag is weer een verrassing! 

Als Intercedent(e) Hospitality ga jij de Horeca markt in Limburg veroveren! Je spreekt de taal van onze klanten, weet hoe je nieuwe kandidaten moet werven en op lange termijn aan je te binden, stelt met gemak een goede planning op en houdt onze database up-to-date. 

Wie ben jij?
Als echte deskundige op het gebied van Hospitality, weet jij bij de volgende borrel welke wijn wij gaan schenken, je hebt zichtbare affiniteit en/ of ervaring binnen de Hospitality en voelt je dan ook thuis in deze wereld. Doelgericht, proactief, commercieel ingesteld en met een focus op resultaat. Je bent een kameleon die zowel zelfstandig als in teamwork weet te schitteren! Je Engels is (bijna)

net zo goed als je Nederlands en beide weet je professioneel in te zetten. Bij voorkeur heb je een inzetbaar netwerk en/ of weet je hoe je deze op kunt bouwen.

Een aantal praktische zaken die vereist zijn:
- Fulltime beschikbaarheid;
- Een afgeronde HBO opleiding (of relevante werkervaring);
- Je beschikt over een rijbewijs B.

Wat heeft Alert te bieden?
- Een afdeling die jij mag helpen opbouwen;
- Een gemotiveerd team van collega’s om samen een topresultaat te bereiken;
- Een marktconform salaris;
- Pensioenregeling;
- Trainingen die noodzakelijk zijn om je functie naar hoger niveau te kunnen tillen.

Durf jij het aan om in een team van gezellige collega’s onze Hospitality tak op de kaart te zetten? Stuur jouw CV en motivatiebrief naar Ruud Schepers (r.schepers@alerthr.com).