Werken bij Alert

 

ONLINE MARKETEER

Wil jij graag het verschil maken binnen ons online recruitment proces? Beschik je over een flinke dosis creativiteit en weet je dit te vertalen naar aantrekkelijk online recruitment materiaal? Voel jij je goed binnen een branche die onderhevig is aan verandering en waar regelmatig een tandje bijgezet moet worden om vervolgens met z’n alle succes te vieren? Dan is Alert op zoek naar jou!

Hoe ziet jouw werkdag eruit?

Als online marketeer/e-recruiter ben je verantwoordelijk voor het aantrekken van de juiste kandidaten via alle mogelijke kanalen. Jij zorgt ervoor dat onze vacatures er representatief uitzien en herschrijft deze waar nodig, gebaseerd op zoekwoorden die op SEO-gebied belangrijk zijn. Daarnaast ga je diverse leuke online recruitment campagnes ontwikkelen via online communicatiemiddelen waaronder Jobrock. Jij weet als geen ander waardoor mensen enthousiast raken van een nieuwe baan. Zelfs wanneer mensen niet op zoek zijn naar een nieuwe baan, weet jij ervoor te zorgen dat ze toch die stap willen zetten.

Naar wie zijn wij op zoek?

· Je beschikt over een flinke dosis creativiteit;
· Je beschikt minimaal over een afgeronde HBO opleiding in de richting marketing of communicatie;
· Het begrip SEO is niet onbekend voor jou;
· Je beschikt over uitstekende communicatieve vaardigheden in het Nederlands en Engels in (woord en geschrift);
· Je bent vaardig met grafische programma’s waaronder Indesign.

Waarom kiezen voor Alert?

Alert HR Solutions is een specialist op het gebied van personele vraagstukken. Ons specialisme ligt in het gebied van instroom, doorstroom en uitstroom van personeel.

Onze afdeling re-integratie begeleid mensen die door ziekte niet meer deel nemen aan het arbeidsproces terug naar een baan. Bemiddeld bij reorganisaties in het kader van outplacement en ondersteunt bedrijven bij operationele beslissingen doormiddel van trainingen en assessments.

De afdeling uitzenden bemiddeld tussen werkzoekende en bedrijven. Hierbij leggen we de nadruk op contact met onze kandidaat en onze partners, resultaatgericht werken en flexibiliteit.

Onze afdeling International recruitment headhunt naar geschikte kandidaten wereldwijd voor onze internationale relaties in het Midden Oosten en Afrika. Dit alles doen wij met PASSIE en LEF!

Wat heeft Alert te bieden?

· Een bedrijf dat nog volop in ontwikkeling is;
· Leuke uitdagende projecten;
· Salarisindicatie € 2.200 - € 3.000, afhankelijk van je ervaring;
· Leuke collega’s;
· Een informele werksfeer;
· Jaarcontract met uitzicht op een vaste baan.

Onze organisatie zoekt naar talent dat met ons mee kan groeien. Binnen ons bedrijf moet je jezelf blijven ontwikkelen en is er ruimte voor initiatieven.

Enthousiast geworden over deze vacature? Aarzel dan niet langer en solliciteer direct! Voor vragen kunt u contact opnemen met Cindy Olijve, vestigingsmanager via 045-5718840.

Een assessment kan deel uitmaken van de procedure.

Sollicitaties voorzien van een motivatiebrief en Curriculum Vitae kunnen vóór 21 juni ’21 worden ingediend.

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.


 

Re-integratie consulent

Ben jij iemand die mensen graag in beweging krijgt en proactief contacten onderhoud? Beschik je daarnaast over inlevingsvermogen, ben je loyaal en betrouwbaar? Dan hebben wij een interessante functie voor je. Voor onze re-integratie afdeling zijn wij namelijk op zoek naar een ervaren re-integratie consulent die eveneens gecertificeerd job coach is.

Als re-integratie consulent(e) werk je als zelfstandige professional, neem je verantwoordelijkheid binnen eigen werk en richting het team, lever je kwalitatieve diensten, houd je zelf controle over een eigen caseload en onderhoud je proactief contact met diverse partijen.

Hoe ziet jouw werkdag als re-integratie consulent eruit?

In deze functie heb je een zeer gevarieerd takenpakket. Onder jouw werkzaamheden vallen het opstellen van een plan van aanpak per cliënt op basis van een intakegesprek. Samen met de cliënt stel je zijn of haar capaciteiten, interesses en mogelijkheden vast middels de inzet van opdrachten, testen en assessments. Door het traject heen bied je structureel begeleiding, coaching en advies. Je vervult een rol van trainer door middel van sollicitatietrainingen en job coaching.

Daarnaast leg en onderhoud je contact met opdrachtgevers, informeer je zowel werkgevers als cliënten over de bijkomende wet- en regelgeving en zorg je voor een correcte afhandeling van opgebouwde dossiers.

Functie-eisen:

- Je beschikt over HBO werk- en denkniveau;
- Je bent bekend met de wet- en regelgeving op het gebied van de Wet Verbetering Poortwachter en sociale zekerheid;
- Je bent commercieel ingesteld;
- De beschikking over de certificering van jobcoach is een vereiste;
- Je beschikt over enkele jaren werkervaring in een soortgelijke functie;
- Je bent 24 tot 40 uur per week beschikbaar;
- Je bent goed in organiseren en het nauwkeurig vastleggen van werkzaamheden;
- Je hebt kennis van MS Office;
- Je beschikt over uitstekende mondeling en schriftelijke beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
- Je hebt inlevingsvermogen, bent loyaal en betrouwbaar.

Wat hebben wij jou te bieden?

Wanneer je start als re-integratie consulent bij Alert HR Solutions kom je terecht in een leuk team met een informele werksfeer. Je verdient een marktconform salaris met goede secundaire arbeidsvoorwaarden. Ben je enthousiast geworden over deze functie en voldoe je aan onze functie-eisen? Aarzel dan niet langer en solliciteer direct door je CV en motivatiebrief te mailen naar Cindy Olijve via c.olijve@alerthr.com. Voor vragen kun je eveneens contact opnemen met Cindy. Ze is telefonisch te bereiken via 045-5718840.

 

Junior intercedent(e)

 

Als junior intercedent bij Alert HR Solutions kun jij verandering teweeg brengen, in jouw eigen carrière maar ook die van een ander. Juist in de huidige arbeidsmarkt maak jij het verschil voor je opdrachtgevers en kandidaten. Jij kunt impact maken!

Bij Alert HR Solutions telt de persoon achter het CV. Voor onze werving en selectie maken wij gebruik van een digitaal systeem, echter plannen wij altijd een persoonlijke intake met kandidaten in. Op deze manier realiseren wij een zo goed mogelijke match tussen onze kandidaten en opdrachtgevers, niet alleen op basis van functie-eisen en opleidingseisen maar ook zeker op basis van interesses en persoonlijke voorkeuren.

Hoe ziet jouw werkdag als junior intercedent eruit?

Jouw werkzaamheden bestaan uit het matchen van vraag en aanbod. Dit doe je door actief op zoek te gaan naar geschikte kandidaten voor de openstaande functies of door op zoek te gaan naar de geschikte baan voor een kandidaat. Naast de werving van de perfecte kandidaat handel je alle bijkomende administratieve handelingen met grote zorgvuldigheid af.

Wat bieden wij?

We bieden je een leuke afwisselende baan in een dynamisch team. Er zijn veel mogelijkheden om jezelf te blijven ontwikkelen en te blijven groeien. Bij Alert werk je met een enthousiast team van collega’s aan de binding met je kandidaten en opdrachtgevers. We zijn volop in ontwikkeling en vol ambities. De standplaats van deze functie is in Heerlen.

Naar wie zijn wij op zoek?

- Je beschikt over HBO werk en denkniveau;
- Je bent administratief zeer sterk;
- Je bent fulltime beschikbaar;
- Je bent oplossingsgericht en daadkrachtig;
- Je hebt passie en lef.

Zie jij jezelf al aan de slag gaan als fulltime junior intercedent voor onze vestiging in Sittard? Aarzel dan niet langer en solliciteer direct. Voor vragen kun je contact opnemen met Cindy Olijve via 045-5718840.