Werken bij Alert


Als collega van Alert kun jij verandering teweeg brengen, in jouw eigen carrière, maar ook in de carrière van een ander. Juist in de huidige arbeidsmarkt maak jij het verschil voor je opdrachtgevers en collega's. Jij kunt impact maken!

Solliciteer met je CV en motivatiebrief op een vacature door een e-mail te sturen naar Carla Habets. Voor vragen kun je contact met Carla opnemen via 06-55378451.
 

 


MEDEWERKER BEDRIJFSBUREAU

 

In de functie van Medewerker Bedrijfsbureau volg je de wet- en regelgeving op de voet en vertaal je deze door naar interne processen. Vanuit jouw expertise adviseer je collega’s, management en de directie. Je implementeert, bewaakt en houdt de controle over de interne processen en documenten, het discriminatiebeleid en alle processen omtrent Cao’s/ inlenersbeloningen, AVG en VCU. Je ondersteunt de financiële administratie en voert de interne audits uit.Ben je gemotiveerd om in jouw werk het optimale resultaat te behalen en je dagelijks voor de volle honderd procent in te zetten? Bij Alert werk je met een enthousiast team van collega’s vanuit verscheidene afdelingen, met hun eigen expertises.
 

Functie-eisen:

- Afgeronde HBO opleiding richting Management, Economie, Recht of soortgelijk;
- Ervaring in de uitzendbranche is een pré;
- Je bent nauwkeurig en proactief;
- Je beschikt over aantoonbare adviesvaardigheden; 
- Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, een praktische instelling en bent een echte teamspeler;
- Je bent sterk in het coördineren van zeer uiteenlopende taken en weet daarin de juiste prioriteiten te stellen;
- Goede mondelinge en schriftelijke beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
- Kennis van office pakketten; 
- Je bent 32 tot 40 uur per week beschikbaar (bij voorkeur maandag en vrijdag aanwezig).

Onze organisatie zoekt naar talent dat met ons mee kan groeien. Binnen ons bedrijf moet je jezelf blijven ontwikkelen en is er ruimte voor initiatieven.
Fulltime werken heeft de voorkeur, maar Parttime werken is mogelijk (minimaal 32 uur)
Wij zijn Alert! Wie ben jij?
Voor vragen kunt u contact opnemen met Carla Habets, operationeel manager via c.habets-vanalst@alerthr.com  of 06-55378451. 
Een assessment kan deel uitmaken van de procedure. De eerste gespreksrondes vinden plaats in week 6

Sollicitaties voorzien van een motivatiebrief en curriculum vitae kunnen vóór 29 januari ’20 worden verstuurd naar c.habets-vanalst@alerthr.com

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.