Werken bij Alert

 

Intercedent(e) Hospitality 

 

Ben jij op zoek naar een baan waarin jij je commerciële talent de vrije loop kunt laten, jij proactief de markt kunt verkennen en jezelf kunt ontwikkelen in een jonge dynamische omgeving? Dan zijn wij op zoek naar jou!

Als intercedent van Alert Hospitality kun jij verandering teweeg brengen. Niet alleen in jouw eigen carrière, maar ook in de carrière van een ander. Juist in de huidige arbeidsmarkt maak jij het verschil voor je opdrachtgevers en kandidaten. Jij kunt impact maken!

Alert Hospitality is onderdeel van Alert HR Solutions met vestigingen in Maastricht, Sittard, Heerlen en Dubai. Alert HR Solutions bestaat dit jaar 25 jaar en is gespecialiseerd in uitzenden, weving & selectie, re-integratie en international recruitment. De kernwaarden van Alert zijn passie, lef en vertrouwen. Herken jij jezelf hierin? Lees dan gauw verder!

Hoe ziet jouw werkdag als intercedent Hospitality eruit?

Jouw werkzaamheden als Intercedent Hospitality bestaan uit het matchen van vraag en aanbod. Dit doe je onder andere door het vinden van de geschikte kandidaat voor de vacature van jouw opdrachtgever. Maar je gaat ook de markt verkennen. Je gaat op zoek naar nieuwe, leuke opdrachten voor onze poule van kandidaten. Je bent altijd op de hoogte van de ontwikkelingen in de markt en speelt daar op in!

Voor jouw opdrachtgevers ben je een echte businesspartner. Je zorgt dat je op de hoogte bent van hun uitdagingen en haakt daar op in. Je staat hen altijd met raad en daad bij.

Daarnaast zit regelen en organiseren in jouw bloed en ben je in staat om meerdere balletjes tegelijk in de lucht te houden. Jij verzorgt samen met jouw collega’s onder andere hospitality-trainingen, borrels en netwerkbijeenkomsten en ben je tijdens grote evenementen het gezicht van Alert Hospitality.

Functie-eisen:

- Je beschikt over HBO werk- en denkniveau; liefst richting Hoge Hotelschool, Facility Management of Commerciële Economie   

- Je bent commercieel vaardic en oplossingsgericht;

- Je beschikt over uitstekende beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;

- Je hebt absoluut geen 9 tot 5 mentaliteit, je bent daadkrachtig en proactief;

- Je hebt affiniteit met hospitality; 

- Je bent fulltime beschikbaar;
 

Wat bieden wij jou:

-       Een fulltime baan met een marktconform salaris;

-       Mogelijkheid tot het volgen van opleidingen om jezelf te ontwikkelen;

-       Een jonge dynamische werkomgeving

-       Diverse doorgroeimogelijkheden

-       Leuke borrels en evenementen

-       Leuke collega’s!

Enthousiast geworden over deze vacature? Solliciteer dan direct! Voor vragen kun je contact opnemen met Monique Mennis, Business Unit Manager Hospitality, via 043-3652120.

Soort dienstverband: Fulltime

Opleiding:

  • HBO-Bachelor (aanbevolen)

Interne adviseur

 

Alert HR Solutions is op zoek naar een interne adviseur met een sterke persoonlijkheid en een proactief karakter. Als interne adviseur heb je een afwisselende baan met veel verantwoordelijkheden. Je adviseert het management en medewerkers op het gebied van wet- en regelgeving en naleving van de CAO, coördinatie en onderhoud van diverse kwaliteitssystemen en de uitvoering van zowel interne als externe audits. De ideale kandidaat kan zowel intern als extern het overzicht behouden, is in staat de interne werkprocessen aan te scherpen op kwaliteit en de nieuwe wet- en regelgeving die van invloed zijn op onze dienstverlening of die van onze klanten om te zetten in concrete actieplannen. Wij zijn op zoek naar iemand die communicatief sterk is, ervaring heeft met adviseren, kwaliteitsgericht werkt, nauwkeurig is en met een commercieel perspectief. 

Functie-eisen:

- Je beschikt over een afgeronde HBO/WO-opleiding in de richting Management, Economie, Rechten of soortgelijk;
- Ervaring in de uitzendbranche is een pré;
- Je bent nauwkeurig en proactief;
- Je beschikt over aantoonbare adviesvaardigheden; 
- Je beschikt over goede communicatieve vaardigheden, een praktische instelling en bent een echte teamspeler;
- Je bent sterk in het coördineren van zeer uiteenlopende taken en weet daarin de juiste prioriteiten te stellen;
- Je beschikt over zowel een goede mondelinge als schriftelijke beheersing van de Nederlandse en Engelse taal;
- Je hebt kennis van Microsoft Office pakketten; 
- Je bent 32 tot 40 uur per week beschikbaar (bij voorkeur maandag en vrijdag aanwezig).

Onze organisatie zoekt naar talent dat met ons mee kan groeien. Binnen ons bedrijf moet je jezelf blijven ontwikkelen en is er ruimte voor initiatieven.
Fulltime werken heeft de voorkeur, maar parttime werken is mogelijk (minimaal 32 uur)

Voor vragen kunt u contact opnemen met Ruud Schepers, via r.schepers@alerthr.com. Een assessment kan deel uitmaken van de procedure. 

Sollicitaties voorzien van een motivatiebrief en curriculum vitae kunnen eveneens verstuurd worden naar r.schepers@alerthr.com

Acquisitie naar aanleiding van deze vacature wordt niet op prijs gesteld.