Alert Uitzenden

Tijd voor een nieuwe uitdaging? 
Samen gaan we met jouw de zoektocht  starten! 

Onze specialisten helpen jou in kaart te brengen wat jouw ideale werkplek is, waarna we samen de uitdaging aan gaan om jou daar te plaatsen. 



 

Van kopje koffie tot nieuwe werkplek

Werken via Alert? Hoe werkt dat dan? 

Bij Alert willen we weten wie jij bent, zodat we jou op de juiste manier kunnen voorstellen bij onze business partners. Zo garanderen wij hen een betrouwbare medewerker en jou een goede werkplek! 

Hoe wij te werk gaan, kun je hieronder lezen.

1. Koffie en kennismaking

Wie ben jij? Tijdens ons eerste contactmoment nodigen we je altijd uit voor een gesprek op kantoor. Terwijl jij geniet van onze Douwe Egberts koffie (of een kop thee), laten we jou vertellen wie je bent en vertellen wij wie Alert is en wat we voor jou kunnen betekenen.
 

2. Intake gesprek & inschrijven

Zodra we weten wie jij bent en wat je zoekt in een werkplek, gaan we jouw CV bekijken en deze gegevens invoeren in onze database. Ook jouw contactgegevens worden vastgelegd. Een intake gesprek wordt aaneensluitend aan de kennismaking gepland. Dat is fijn voor jou en voor ons!

3. Matchen met vacatures

Zodra jouw gegevens in onze database staan, kunnen we gaan matchen! In dit proces worden jouw ervaring en wensen meegenomen bij de zoektocht naar een werkplek. Als er vacatures zijn die aansluiten, zullen we die meteen bespreken. Zijn er op dit moment geen vacatures die aansluiten? Dan gaan we samen met jou op zoek naar nieuwe business partners.
 

4. Profiel maken & voorstellen

Op basis van jouw werkervaring en naar aanleiding van ons kennismakingsgesprek wordt er een profielschets gemaakt. Hierin stellen we jou voor aan onze klant. Bij elk voorstel wordt een nieuwe profielschets gemaakt. Mag je op gesprek? Dan krijg je jouw profielschets toegestuurd. Zo ben je extra voorbereid op je gesprek!

5. Gesprek business partner

Is onze business partner onder de indruk van jouw profielschets? Dan mag je langskomen voor een gesprek! Zo zie jij je potentiële nieuwe werkplek, kan onze partner kennis met jou maken en kunnen jullie samen bepalen of er een match is. 

6. Starten werkplek

Aangenomen? Gefeliciteerd! Voordat jij gaat starten voorzien we jou van alle informatie (contactpersoon, startdatum en -tijd). Vooraf bellen we je om je succes te wensen en na je eerste werkweek horen we graag hoe het je bevalt! 
 

GET SOCIAL WITH HOSPITALITY!


Een baan of studie combineren met leuk werk binnen mooie organisaties? Join our team! 

Ons Hospitality team is het meest sociale team binnen Alert! Sociaal in de breedste zin van het woord. Zo hebben we onze eigen Facebook- en Instagram pagina waar je kunt zien op welke mooie plekken we allemaal werken. Ook worden er geregeld borrels & BBQ's georganiseerd om samen onze successen te vieren!

Benieuwd naar onze Social Media? Check ze hier:  instagram_png.png  FB_png.png

Wil je jezelf inschrijven? Dat kan hier.